تحولات منطقه

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران در اوج آمادگی هستند، گفت: اگر نیروهای مسلح ما تضعیف شده بودند، دشمنان درخواست آتش‌بس نمی‌دادند.

سردار فدوی: اقتدار نیروهای مسلح ما موجب درخواست آتش‌بس دشمن شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به سابقه بد رژیم صهیونیستی در نقض آتش‌بس با حماس و حزب‌الله لبنان، درباره احتمال جنگ‌افروزی مجدد این رژیم جنایتکار علیه ایران، اظهار کرد: اگر چنین اتفاقی رخ دهد، با قاطعیت و قدرت بیشتری علیه خبیثان عالم اقدام می‌کنیم.

سردار فدوی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح، تأکید کرد: نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی هستند؛ اگر نیروهای مسلح ما تضعیف شده بودند، دشمنان درخواست آتش‌بس نمی‌دادند، آن‌ها نتوانسته‌اند به هیچ‌یک از اهدافشان دست یابند و این نشان‌دهنده پیروزی جبهه حق و انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha