تحولات منطقه

جلسه شورای عالی اداری به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و در راستای اصلاح نظام تصمیم‌گیری شوراها و کمیته‌های کشور موضوع بند (ب) ماده (۱۰۵) قانون برنامه هفتم پیشرفت، «اصول و ضوابط ساماندهی نهادهای شورایی» تصویب شد.

عارف در جلسه شورای عالی اداری : راهبرد دولت چهاردهم تمرکززدایی و واگذاری اختیارات است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور محمدرضا عارف در این جلسه با تأکید بر راهبرد دولت چهاردهم کم کردن و واگذاری اختیارات است، تصریح کرد: دولت به دنبال تمرکززدایی است که باید اقدامات در این راستا با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و ذی‌نفع اتخاذ شود.

همچنین در این جلسه رئیس سازمان اداری و استخدامی، وزرای دادگستری، ارتباطات و فناوری اطلاعات، کشور و تعاون کار، رفاه اجتماعی، سخنگوی دولت، دبیر هیأت دولت و مسئولان دستگاه‌های مرتبط حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha