تحولات منطقه

فرماندار بجستان گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل ایستگاه پمپاژ و کاهش فشار آب این شهرستان طی سال‌جاری تخصیص یافته است.

اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال برای احداث ایستگاه پمپاژ آب بجستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس خراسان، حمیدرضا داورکیا روز سه شنبه افزود: طرح احداث ایستگاه پمپاژ و کاهش فشار و مخزن ۵۰۰ مترمکعبی بجستان با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در دشت «منصوری» این شهرستان در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این ایستگاه، فشار شبکه انتقال آب بجستان از ۲۱ بار به ۱۳ بار کاهش خواهد یافت و این موضوع نقش مهمی در جلوگیری از ترکیدگی لوله‌ها و رفع مشکلات موجود در شبکه آب‌رسانی این شهرستان دارد.

فرماندار بجستان ابراز امیدواری کرد: این طرح با تلاش پیمانکار و حمایت مسوولان، تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha