تحولات منطقه

سخنگوی اورژانس استان تهران از واژگونی اتوبوس در جاده فیروزکوه خبر داد و گفت: در این حادثه حدود ۲۰نفر مصدوم شدند.

واژگونی اتوبوس در جاده فیروزکوه؛ حدود ۲۰نفر مصدوم شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شروین تبریزی گفت: طبق گزارش تیم هدایت عملیات بحران استان تهران، صبح امروز، یک دستگاه اتوبوس در جاده دماوند به فیروزکوه، در محدوده سیب‌لند دچار واژگونی شده است.

وی اضافه کرد: این حادثه در ساعت ۰۷:۴۵ صبح رخ داد و نزدیک به ۲۰ مصدوم دارد، اما جزئیات بیشتری از وضعیت و تعداد دقیق مصدومان و علت حادثه هنوز اعلام نشده است و تیم‌های اورژانس و امدادی در محل حضور دارند.

تبریزی گفت: اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha