تحولات منطقه

۱۳ مهر ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۱
کد مطلب: ۱۱۰۰۶۶۶

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بُن سای» به کارگردانی علی بهراد و تهیه کنندگی رضا فتح الهی در تهران آغاز شد.

پری ناز ایزدیار جلوی دوربین «بُن سای» رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، فیلم سینمایی «بُن سای» سومین تجربه کارگردانی بهراد پس از فیلم های «تصور» و «تهران کنارت» محسوب می شود و یکی از پر بازیگرترین محصولات امسال سینمای ایران است.

پری ناز ایزدیار نخستین بازیگری است که تاکنون جلوی دوربین رفته و به زودی سایر بازیگران فیلم هم معرفی می شوند.

این بازیگر، اکنون فیلم «زن و بچه» سعید روستایی را روی پرده سینماهای سراسر کشور دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha