تحولات منطقه

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: شکست پرسپولیس خیلی به ما در آینده فصل کمک می‌کند و اعتمادبه‌نفس خوبی به جوانان ما داد.

مالک خیبر: شکست پرسپولیس به جوانان ما اعتمادبه‌نفس داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود عبدی مالک خیبر پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر اظهاراتی داشت که فیلم و گزیده‌ای از آن در زیر می‌آید:

* همدلی خوبی در تیم ما وجود داشت که مطمئن بودم بازی با پرسپولیس را می‌بریم.

* سال گذشته استقلال را بردیم و خدا را شکر امسال هم توانستیم پرسپولیس را ببریم. به نظر من اتفاق بزرگی رخ داد.

* در دو هفته گذشته اتفاقات فوتبالی به نفع تیم ما رقم نخورد، وگرنه نتایج خوبی می‌گرفتیم.

* استادیوم جدید ما نیاز به یک حمیت استانی دارد و دنبال آن هستیم که سال آینده آنجا بازی کنیم.

* ظرفیت استادیوم تختی برای هواداران ما خیلی کوچک است.

* استادیوم لر آره‌نا مشکلات زیادی مانند نداشتن آب دارد که الان دنبال آن هستیم که مشکلات را برطرف و اولین استادیوم خصوصی واقعی فوتبال ایران را برای فصل آینده آماده کنیم.

* جا دارد که از سیدمهدی رحمتی تشکر کنم، کادر فنی کاملاً در اختیار او است.

* ما نیاز داشتیم که یک مدیرعامل تمام وقت داشته باشیم که انرژی بگذارد.

* شکست پرسپولیس خیلی به ما در آینده فصل کمک می‌کند و اعتمادبه‌نفس خوبی به جوانان ما داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha