تحولات منطقه

۲ آبان ۱۴۰۴ - ۲۰:۰۳
کد مطلب: ۱۱۰۵۰۹۵

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وحید هاشمیان سرمربی پرسپولیس است و وظایف خود را به‌خوبی انجام می‌دهد و امیدواریم در ادامه مسیر موفق باشد.

کاظمیان: هاشمیان سرمربی پرسپولیس است نه اوسمار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدامین کاظمیان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش در دیدار امروز جمعه مقابل ذوب آهن، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرسپولیس امروز عملکرد خوبی داشت و موفق شد سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

وی درباره شایعات مربوط به خداحافظی هاشمیان از بازیکنان در رختکن گفت: این خبر صحت ندارد. آقای هاشمیان از بازیکنان خداحافظی نکرد!

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینکه من بازی می‌کنم یا نه مهم نیست، مهم این است که پرسپولیس برنده شود و دل هوادارانش شاد باشد.

کاظمیان در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حضور اوسمار به‌عنوان سرمربی آینده پرسپولیس گفت: آقای هاشمیان سرمربی تیم است و کارشان را انجام می‌دهند و امیدواریم او در ادامه راه موفق باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha