تحولات منطقه

ملی پوش شنا کشورهای گفت: خیلی خوشحالم از اینکه توانستم اولین مدال طلای کاروان ایران را کسب کنم.

عبدلی: برای فینال برنامه داشتم/ خوشحالم اولین طلایی ایران شدم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سامیار عبدلی پس از کسب مدال طلای ۵۰ متر آزاد در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: خداراشکر توانستم بهترین مدال را کسب کنم و این اولین طلای کاروان ایران در این دوره از بازی‌ها بود.

عبدولی درباره روند مسابقات خود افزود: رکوردهایم در هر مرحله بهتر می‌شد، چرا که انرژی‌ام را برای فینال ذخیره کرده بودم و همچنین از اشتباهات هر مرحله درس می‌گرفتم. بسیار خوشحالم که توانستم اولین مدال طلای ایران را به دست بیاورم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

وی در پایان گفت: سه روز دیگر از مسابقات باقی مانده و در رشته‌های دیگر مانند ۱۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر قورباغه نیز حضور خواهم داشت. رقابت‌ها بسیار سخت است و نمی‌دانم بتوانم نتیجه بگیرم یا نه، اما مطمئناً تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha