تحولات منطقه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد از حضور آتش نشانان سه ایستگاه عملیاتی برای تهویه دود در ایستگاه شریعتی خط یک مترو خبر داد.

کافی نیا: حادثه در قطار شهری مشهد؛ دود در ایستگاه شریعتی تحت کنترل است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آتشپاد حمیدرضا کافی نیا اظهار کرد: شامگاه دوشنبه (۱۹ آبان ۱۴۰۴) مشاهده دود در ایستگاه شریعتی خط یک مترو به مرکز فرماندهی ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳۲، ۴ و ۴۰ به محل اعزام شدند و در حال حاضر مشغول عملیات تهویه دود از اتاق برق ایستگاه هستند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد تأکید کرد: عملیات با نظم و آرامش در حال انجام است و تاکنون هیچ گونه حریقی گزارش نشده است.

کافی نیا در پایان خاطرنشان کرد: بررسی علت بروز دود و پایش کامل ایمنی ایستگاه ادامه دارد و شهروندان می‌توانند بعد از پایان عملیات تهویه، با اطمینان خاطر از خدمات مترو استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha