تحولات منطقه

باهدف افزایش اثربخشی تولید و نشر محتوا (به‌ویژه در عرصه معارف رضوی)، طرح جامع ساماندهی، ارزیابی و ارتقای کیفی فعالیت رسانه‌های فعال در گستره‌های مختلف دینی، فرهنگی، اجتماعی و... آستان قدس رضوی، اجرا می‌شود.

ساماندهی، ارزیابی و ارتقای کیفی فعالیت رسانه‌های آستان قدس رضوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای مراحل مقدماتی اجرای این طرح طی سال ۱۴۰۳ با رصد و جمع بندی فعالیت‌های رسانه‌ای واحدهای سازمانی مختلف این نهاد مردمی در بخش‌های مختلف دینی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی بر بسترهای رسانه‌ای متنوع به ویژه فضای مجازی، اظهارداشت: ساماندهی این فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۴ با اهدافی همچون ارزیابی مستمر و تقویت محتوایی تولیدات، تلاش جهت افزایش سطح اثربخشی محتواهای رسانه‌ای، ارتقای سطح توانمندی‌های متولیان تولید و انتشار تولیدات رسانه‌ای و... آغاز شده است.

وحدت عماد، با اشاره به ارزیابی و کنترل کیفی برون‌داد رسانه‌ها به‌ویژه صفحات و کانال‌های تخصصی واحدهای سازمانی مختلف آستان قدس رضوی بر اساس شاخص‌های فنی و محتوایی استاندارد بومی و بین‌المللی و ارائه گزارش آن به انضمام کاربست‌های پیشنهادی به متولیان هر رسانه تصریح کرد: در سال جاری جلسات تخصصی هدایت گری، با میزبانی کارشناسان ارشد و متخصصان تولید محتواهای رسانه‌ای و حضور دبیران و گردانندگان رسانه‌ها، برای تبیین راهکارهای عملیاتی بهبود عملکرد محتوایی، گرافیکی، تعاملی و فناورانه تولیدات، برگزار می‌شود.

عماد، خاطرنشان کرد: در آذرماه سال جاری، یک دوره جامع ارتقای سطح توانمندی‌های حرفه‌ای نیز ویژه مدیران مسئول و دبیران رسانه‌های آستان قدس رضوی در قالب ۱۲ سرفصل تخصصی در حوزه مهارت‌های فنی و ابزارهای نوین ارتباطی و همچنین مدیریت راهبردی محتوا در رسانه، پیش‌بینی شده که امید می‌رود با برگزاری آن و استمرار هدایت‌گری متولیان تولیدات رسانه‌ای در آستان قدس رضوی، شاهد افزایش روزافزون سطح کیفی و اثربخشی محتواهای تولید شده در قالب‌های مختلف، به‌ویژه مجازی باشیم.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

حرم مطهر رضوی

کاظمین

کربلا

مسجدالنبی

مسجدالحرام

حرم حضرت معصومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha