تحولات منطقه

تیم شمشیربازی اپه‌ مردان ایران به مرحله نیمه نهایی بازی‌های کشورهای اسلامی ریاض صعود کرد و مدال برنزش قطعی شد.

بازی های کشورهای اسلامی - ریاض/ مدال برنز تیم شمشیربازی اسلحه اپه قطعی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های اسلحه اپه تیمی مردان برگزار شد و ایران توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

تیم ملی ایران در یک رقابت حساس و پایاپای با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ مقابل ازبکستان پیروز شد و به مرحله یک نیمه نهایی نهایی رفت و به این ترتیب مدال برنز ایران قطعی شد.

اولین مدال شمشیربازی ایران در این دوره از بازی‌های کشوری اسلامی خواهد بود.

برای ایران محمد اسماعیلی، امیرحسین موشحی، بهنام بیک و محمدعلی خاکزار بازی کردند.

تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی اندونزی را با نتیجه ۴۵ بر ۲۹ شکست داد.

پیش از این، محمد اسماعیلی و امیرحسین موشحی دو شمشیرباز اپه ایران، در مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی جدول انفرادی حذف شدند و به مدال نرسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha