تحولات منطقه

رئیس سازمان بهزیستی از تأسیس مراکزی خبر داد که تعامل کودکان و سالمندان را تقویت و شکاف نسلی را کاهش می‌دهند.

بهزیستی مهدهای کودک در کنار مراکز سالمندی راه اندازی می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجواد حسینی، رئیس سازمان بهزیستی، درباره برنامه‌های جدید این سازمان گفت: قصد دارند مجوز تأسیس دو نوع مرکز جدید را صادر کنند: کانون‌های روزانه مادر کودک و کانون‌های کودک سالمند.

وی با تأکید بر اهمیت تعامل بین نسل‌ها توضیح داد: سالمندان به حضور کودکان و کودکان به ارتباط با سالمندان نیاز دارند و در بسیاری از کشورهای دنیا، مهدهای کودک در کنار مراکز سالمندی و توانبخشی فعالیت می‌کنند تا شکاف نسلی کاهش یابد.

حسینی همچنین اعلام کرد: دستورالعمل راه‌اندازی این مراکز در حال تدوین است و همانند مراکز شبه‌خانواده، قرار است این مراکز نیز با رعایت استانداردهای مشخص، به بخش خصوصی واگذار شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha