به گزارش قدس آنلاین، براساس آمار رسمی، فروش طرحهای اشتراکی فیدیبو در این دوره ۶ برابر روزهای عادی افزایش یافته که نشاندهنده تمایل کاربران به تخفیف های بالا در خرید کتابهای دیجیتال دارد.
آمار نشان میدهد که ۲۵ درصد از افرادی که در این کمپین اشتراک خریدهاند، کاربران جدید هستند و ۷۵ درصد دیگر، کاربرانی هستند که پیش از این هم از خدمات و محصولات فیدیبو استفاده کرده بودند که با تخفیف ویژه بلکفرایدی، تجربه خرید و استفاده از فیدیبو را ارتقا و ادامه دادهاند.
کمپین ویژه «جمعه سیاه فیدیبو» با تخفیف ۹۰ درصد برای کتابها و ۸۰ درصد برای اشتراکها از چهارشنبه ۵ آذر فعال شده بود.
در این کمپین، مجموعهای بزرگ از کتابهای الکترونیک و صوتی با تخفیف تا ۹۰ درصد به مخاطبان ارائه شد. همچنین اشتراک فیدیپلاس با تخفیف تا ۸۰ درصد برای اشتراک یک ساله در اختیار علاقهمندان قرار گرفت.
فیدیبو یکی از نخستین فروشگاه های کتاب الکترونیک در ایران است که حق انتشار الکترونیکی را از ناشران می خرد.



نظر شما