تحولات منطقه

پلتفرم عرضه کتاب و محتواهای الکترونیک و صوتی فیدیبو، در جریان کمپین جمعه سیاه (بلک فرایدی) امسال با رشد فروش ۵ برابری، ورود کاربران جدید و استقبال از طرح‌های اشتراکی مواجه شد.

«جمعه سیاه» مردم را به خرید کتاب دیجیتال ترغیب کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، براساس آمار رسمی، فروش طرح‌های اشتراکی فیدیبو در این دوره ۶ برابر روزهای عادی افزایش یافته که نشان‌دهنده تمایل کاربران به تخفیف های بالا در خرید کتابهای دیجیتال دارد.

آمار نشان‌ می‌دهد که ۲۵ درصد از افرادی که در این کمپین اشتراک خریده‌اند، کاربران جدید هستند و ۷۵ درصد دیگر، کاربرانی هستند که پیش از این هم از خدمات و محصولات فیدیبو استفاده کرده بودند که با تخفیف ویژه بلک‌فرایدی، تجربه خرید و استفاده از فیدیبو را ارتقا و ادامه داده‌اند.

کمپین ویژه «جمعه سیاه فیدیبو» با تخفیف‌ ۹۰ درصد برای کتاب‌ها و ۸۰ درصد برای اشتراک‌ها از چهارشنبه ۵ آذر فعال شده بود.

در این کمپین، مجموعه‌ای بزرگ از کتاب‌های الکترونیک و صوتی با تخفیف‌ تا ۹۰ درصد به مخاطبان ارائه شد. همچنین اشتراک فیدی‌پلاس با تخفیف‌ تا ۸۰ درصد برای اشتراک یک ساله در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

فیدیبو یکی از نخستین فروشگاه های کتاب الکترونیک در ایران است که حق انتشار الکترونیکی را از ناشران می خرد.

برچسب‌ها

حرم مطهر رضوی

کاظمین

کربلا

مسجدالنبی

مسجدالحرام

حرم حضرت معصومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha