تحولات منطقه

۲۱ آذر ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۸
کد مطلب: ۱۱۱۶۶۳۶

ملی پوش پاراتکواندو ایران به مدال طلای این رشته در پنجمین دوره بازیهای پاراآسیایی دست پیدا کرد.

صید اولین طلای پاراتکواندو توسط امیرحسین علیزاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات پاراتکواندوی بازی های پاراآسیایی ۲۰۲۵ دوبی از امروز(جمعه) به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

در روز اول مسابقات ۶ پاراتکواندوکار در بخش دختران و ۳ پاراتکواندوکار در بخش پسران از ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم پسران که ۶ پاراتکواندوکار حضور داشتند، امیرحسین علیزاده بعد از استراحت در دور اول، در نیمه نهایی به مصاف «پان» از چین رفت و با شکست این حریف به فینال رسید.

امیرحسین علیزاده در فینال به مصاف عثمانوف از ازبکستان رفت و بعد از واگذار کردن راند اول، در دو راند بعدی به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha