تحولات منطقه

سخنگوی دولت از تاخیر ۲ ساعته شروع فعالیت مدارس، ادارات و موسسات دولتی برای فردا دوشنبه یکم دی ماه خبر داد.

سخنگوی دولت خبر داد؛ فعالیت مدارس و ادارات دولتی، فردا با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

«فاطمه مهاجرانی» امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۴ با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: در راستای پاسداشت ارزش‌های خانواده و آیین‌های کهن ایرانی در شب یلدا، هیئت دولت مصوب کرد کلیه مدارس، ادارات و مؤسسات دولتی، فردا (دوشنبه یکم دیماه) فعالیت خود را با ۲ ساعت تأخیر آغاز کنند.

وی در ادامه این پیام آورده است: دستگاه‌هایی که بر اساس مصوبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ مستثنی شده‌اند، مشمول این تصمیم نخواهند بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha