تحولات منطقه

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۸ نفر از عواملی که اقدام به ایجاد آشوب و آتش زدن اماکن عمومی کردند، خبر داد.

دستگیری عوامل آتش زدن اماکن عمومی و دولتی در مرودشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرهنگ علیرضا نوشاد در خصوص دستگیری عوامل ایجاد آتش‌سوزی در مرودشت، اظهار کرد: هشت نفر از افرادی که در اغتشاشات اخیر اقدام به آتش زدن اماکن عمومی و دولتی کرده بودند با تلاش نیروهای انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: این افراد علاوه بر آتش زن ساختمان شهرداری مرودشت، فروشگاه‌های مواد غذایی، اماکن دولتی و خصوصی حتی مسجد را دچار حریق کرده بودند.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: سایر عوامل و همدستان این افراد نیز در رصد اطلاعاتی پلیس قرار داشته و به‌زودی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha