تحولات منطقه

دبیرخانه هیئت ممیزه مرکزی وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ثبت درخواست ارتقای رتبه، به هیچ عنوان منجر به کاهش رتبه فعلی نمی‌شود و مدارک و مستندات صرفا برای ارتقای به رتبه بالاتر بررسی می‌شوند.

ثبت درخواست ارتقای رتبه، سبب کاهش رتبه فعلی فرهنگیان نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دبیرخانه هیئت ممیزه مرکزی در اطلاعیه‌ای توضیحاتی در خصوص نحوه اعمال رتبه‌بندی فرهنگیان ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است: همه همکاران مشمول قانون، می‌توانند بدون محدودیت به پروفایل شخصی خود در my.medu.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از آخرین وضعیت مشمولیت، نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات و ثبت درخواست خود اقدام کنند.

همچنین پروفایل شخصی در تمام طول سال فعال بوده و مستندات و درخواست‌های فرهنگیان را ثبت می کند، بنابراین محدودیت زمانی در ثبت درخواست وجود ندارد.

بر اساس این اطلاعیه، ثبت درخواست ارتقای رتبه، به هیچ عنوان منجر به کاهش رتبه فعلی نمی شود. مدارک و مستندات صرفا برای ارتقای به رتبه بالاتر بررسی می‌شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: درخواست افرادی که در مرحله اول به رتبه بالاتر ارتقا پیدا نکرده‌اند، هر شش ماه یکبار، از اعلام نتیجه، قابل رسیدگی مجدد است، بنابراین شائبه و شبهه ایجاد شده در خصوص نبود امکان درخواست مجدد، صحت ندارد.

همچنین ادارات اموزش و پرورش محل خدمت، موظفند در کوتاهترین زمان، مستنداتی از قبیل تالیف، چاپ مقالات، عناوین و رتبه‌های کسب شده و ساخت و تولید ابزارهای آموزشی را بررسی و اصالت آن‌را گواهی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha