محسن صیادی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۴ تا پایان دیماه، حدود ۳۰۰ میلیارد ریال از مبالغی که بهدلیل گرانفروشی از مردم گرفته شده بود، به آنان بازگردانده شد.
مدیر دفتر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد، افزود: در همین مدت، برای ۸۳۵ واحد صنفی که شکایات مردمی علیه آنها ثبت شده بود، پرونده گرانفروشی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین شکایات ثبت شده در حوزه املاک و خدمات فنیخودرویی بوده است.





نظر شما