تحولات منطقه

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای، وزارت کشور را مکلف به راه‌اندازی سامانه برخط مدیریت اجتماع و راهپیمایی کردند.

سامانه‌ برخط مدیریت اجتماع و راهپیمایی راه‌اندازی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، ماده ۴ طرح نحوه برگزاری اجتماعات و راهپیمایی‌ها را تصویب کردند.

متن این مصوبه به شرح زیر است:

به‌منظور افزایش دقت و سرعت فرآیندهای اداری موضوع مواد ۵، ۷، ۸، ۹، ۱۶، ۱۸ این قانون، وزارت کشور موظف است با همکاری دیگر اعضای شورای امنیت کشور (شاک) و دیوان عدالت اداری، سامانه‌ برخط مدیریت اجتماع و راهپیمایی را در بستر شبکه ملی اطلاعات، حداکثر تا شش ماه پس از لازم‌الاجراء شدن این قانون راه‌اندازی نماید. ارائه خدمات سامانه مذکور برای عموم اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند انجام خواهد شد.
تبصره- هرگونه اختلال در سامانه یا عدم دسترسی به آن، مانع از انجام تکالیف مقرر در مواد ۵، ۷، ۸، ۹، ۱۶ و ۱۸ نمی‌شود و این تکالیف به صورت دستی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha