تحولات منطقه

۲۱ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۲:۰۸
کد مطلب: ۱۱۲۹۸۵۴

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی سختی بود، با این حال پیش از دریافت گل کنترل بازی در دست ما بود.

اسکوچیچ: با یک گل بچه‌گانه، بازی از دستمان در رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تراکتور ایران در جریان هفته هفتم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا امروز (سه‌شنبه) با ۲ گل در دوحه مغلوب السد قطر شد. دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از این بازی گفت: بابت این پیروزی به تیم السد تبریک می‌گویم. قبل از دریافت گل، کنترل بازی در دست ما بود.

او ادامه داد: موقعی که بازیکن ما بیرون بود، گل بچه‌گانه‌ای دریافت کردیم و سپس جریان بازی به ضرر ما تمام شد. شاید از بیرون بازی آسان به نظر بیاید اما فوتبالی‌ها می‌فهمند که اصلاً بازی راحتی نبود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha