تحولات منطقه

​وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با همتای عراقی خود وی را در جریان روند گفت‌وگوهای هسته‌ای ایران-آمریکا قرار داد و طرفین بر اهمیت تداوم رایزنی‌ها برای صیانت از صلح و ثبات منطقه‌ای تاکید کردند.

مذاکرات هسته‌ای، محور رایزنی وزرای امور خارجه ایران و عراق
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

«فؤاد حسین» وزیر امور خارجه عراق امروز جمعه ۸ اسفندماه در تماس تلفنی با «سیدعباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در خصوص تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو، همتای عراقی را در جریان روند گفت‌وگوهای هسته‌ای ایران-آمریکا قرار داد.

در این تماس تلفنی، بر اهمیت تداوم رایزنی‌های نزدیک بین کشورهای منطقه برای صیانت از صلح و ثبات منطقه‌ای تاکید شد.

دور سوم مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا روز پنج‌شنبه ۷ اسفند در ژنو سوئیس و به میزبانی و میانجیگری عمان انجام شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha