تحولات منطقه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد: احکام کارگزینی ارتقای رتبه برای بیش از ۱۷۰ هزار معلم صادر شده و این افراد در اسفند با رتبه جدید حقوق دریافت می‌کنند.

پرداخت معوقه ۵ ماهه رتبه‌بندی معلمان در اسفند/ صدور حکم ارتقای رتبه برای ۱۷۰ هزار معلم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش در گفت‌وگویی با اشاره به تصویب آیین‌نامه ارتقای رتبه‌بندی معلمان در ۴ سال پیش، گفت: بعد از ۴ سال موظف بودیم تا آیین‌نامه ارتقای رتبه‌بندی را تدوین کنیم.

وی ادامه داد: بعد از تدوین آیین‌نامه ارتقای رتبه‌بندی باید آن را به تأیید سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه‌وبودجه و در نهایت به تصویب هیئت وزیران برسانیم که تمام مراحل انجام شد.

فرهادی افزود: تاکنون برای بیش از ۱۷۰ هزار معلم، احکام کارگزینی ارتقای رتبه‌ صادر شده و در اسفند با رتبه جدید حقوق می‌گیرند.

وی تصریح کرد: این گروه از معلمان، علاوه بر اینکه در اسفند حقوق جدید دریافت می‌کنند، چون تاریخ اجرای حکم آنها از اول مهر ۱۴۰۴ است، معوقه آن ۵ ماه را هم به‌ آنها پرداخت می‌کنیم.

سخنگوی آموزش‌وپرورش پیش‌بینی کرد تا روز یکشنبه این عدد نزدیک به ۲۰۰ هزار معلم برسد که تقریباً همه مشمولان را شامل می‌شود.

وی در توضیح جامعه هدف این طرح گفت: این ارتقا برای کسانی است که چهار سال از رتبه‌بندی آنها گذشته است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha