تحولات منطقه

ارتش جمهوری اسلامی ایران از انهدام ۶ پهپاد پیشرفته دشمن توسط سامانه‌های پدافندی خبر داد.

ارتش: ۶ پهپاد پیشرفته دشمن توسط سامانه‌های پدافندی منهدم شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۴ در اطلاعیه شماره ۹ خود اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته توسط سامانه‌های قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور ۶ پهپاد پیشرفته هرمس در مناطق اصفهان قصر شیرین، تبریز، خوزستان و منطقه عمومی تهران منهدم شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از ابتدای جنگ تا کنون ۳۵ پهپاد پیشرفته دشمن متجاوز توسط نیروهای زمینی پدافند، جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و یگان‌های سپاه پاسداران تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی هدف قرار گرفته و سرنگون شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha