بهگزارش قدس آنلاین، عباس علی آبادی، وزیر نیرو گفت: در جریان حملات رژیم صهیونیستی و ارتش آمریکا در نقاط مختلف کشور، خسارتهایی به تاسیسات تأمین آب و برق وارد شده؛ اما با تلاش کارکنان این صنعت تعمیرات به صورت پیوسته و بی وقفه ادامه دارد.
وی از مردم خواست در مصرف آب و برق دقت داشته باشند.




نظر شما