تحولات منطقه

ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش با موج گسترده حمله پهپادی، پایگاه‌های آمریکا و سرزمین های اشغالی را هدف آتش پرحجم خود قرار داد.

حمله پهپادی نیروی دریایی ارتش به پایگاه‌های آمریکایی و اراضی اشغالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۴ در اطلاعیه ۱۵ خود اعلام کرد: از بامداد امروز تا ساعتی پیش، نیروی دریایی ارتش با موج گسترده حمله پهپادی، محل تجمع و پایگاههای آمریکا در منهاد ابوظبی، کمپ العدیری کویت و رادارهای کربن‌پایه تأسیسات راهبردی سدوت میچا در سرزمین های اشغالی رژیم صهیونی را هدف آتش پرحجم خود قرار داد.

در این اطلاعیه آمده است: خون پاک همرزمان شهید و عزیز ناو دنا در شریان های دریادلان ارتش جریان دارد و این نبرد تا پشیمان ساختن دشمن زبون ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha