دکتر هادی احمدی - سخنگوی انجمن داروسازان ایران در این باره اظهار کرد: موج حملات و انفجارها متاسفانه باعث بروز مشکلاتی برای برخی از انبارها و کارخانههای دارویی شده است. به طور مثال، هنگامی که شهرک استقلال را هدف قرار دادند، کارخانهها و انبارهای دارویی در مجاورت این مکانها، هدف قرار گرفتهاند و خساراتی دیدهاند و مشکلاتی را برای این انبارها و کارخانههای دارویی ایجاد کرده است.
۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۵
کد مطلب: ۱۱۳۵۳۶۸
سخنگوی انجمن داروسازان ایران از آسیب برخی کارخانه ها و انبارهای دارویی در حملات آمریکایی - صهیونی خبر داد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
منبع: خبرگزاری ایسنا




نظر شما