در جریان این بازدید،دکتر سیدسجاد رضوی با کادر سلامت و بیماران گفتوگو کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجامشده، نحوه ارائه خدمات درمانی و همچنین نیازهای این مرکز درمانی قرار گرفت.
وی ضمن قدردانی از تلاشها و ایثارگریهای کادر سلامت در شرایط حساس و بحرانی، اظهار داشت: کادر سلامت همچون گذشته در خط مقدم خدمترسانی به مردم ایستادهاند و با روحیهای جهادی از سلامت جامعه صیانت میکنند.
گفتنی است مدیران کل حوزه درمان نیز بهصورت روزانه و میدانی از مراکز مختلف درمانی بازدید کرده و روند ارائه خدمات درمانی و نیازمندیهای این مراکز را مورد ارزیابی قرار میدهند.




نظر شما