تحولات منطقه

نیروی زمینی ارتش ساعتی پیش با هجوم پهپادهای انهدامی، یک مرکز نظامی در حیفا و مرکز دریافت اطلاعات ماهواره‌های جاسوسی افق رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد.

مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی هدف حمله پهپادهای نیروی زمینی ارتش قرار گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارتش جمهوری اسلامی ایران شامگاه سه‌شنبه (۱۹ اسفندماه) در اطلاعیه شماره ۲۱ اعلام کرد: مرکز نظامی واقع در حیفا که هدف پهپادهای ارتش قرار گرفته نقش کلیدی در ساخت تسلیحات نظامی داشته و در بالابردن توان رزم دشمن از اهمیت راهبردی برخوردار است.

در این اطلاعیه آمده است: همچنین مرکز دریافت اطلاعات ماهواره‌های افق نیز از جمله مراکز حائز اهمیت در جمع‌آوری اطلاعات نظامی و جاسوسی بوده که نقش هماهنگ کننده در مدیریت مأموریت ماهواره‌های شناسایی رژیم صهیونیستی در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و جنگ اخیر ایفا کرده است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha