تحولات منطقه

صدراعظم آلمان در سخنانی اعلام کرد: برلین بخشی از جنگ با ایران نیست و نمی‌خواهد در آن باشد.

مرتس: آلمان بخشی از جنگ با ایران نیست و نمی‌خواهد در آن باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فردریش مرتس صدراعظم آلمان امروز جمعه در اظهاراتی درباره تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به ایران، اعلام کرد که برلین نمی خواهد بخشی از این جنگ باشد.

صدراعظم آلمان اضافه کرد: این جنگ چه زمانی به پایان می‌ رسد و با چه راهبردی این جنگ پایان خواهد یافت؟ از نظر ما این سوالات هنوز پاسخ داده نشده‌اند.

فردریش مرتس سپس افزود یک بار دیگر خیلی واضح می گویم؛ آلمان بخشی از این جنگ نیست و نمی‌خواهد بخشی از آن باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha