سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ایکس نوشت: خطرناکتر از F۳۵ ها، پهپادهای رزمی و جاسوسی و هواپیماهای گرانقیمت و پر ادعای آمریکایی، چیزی است که آنها را در آسمان شکار میکند. آنهم با دانش و توان جوانان روزهدار، مومن و مجاهد.
۲۸ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۲:۰۴
کد مطلب: ۱۱۳۸۱۱۱
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ایکس نوشت: خطرناکتر از F۳۵ ها، پهپادهای رزمی و جاسوسی و هواپیماهای گرانقیمت و پر ادعای آمریکایی، چیزی است که آنها را در آسمان شکار میکند.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
منبع: خبرگزاری مهر




نظر شما