تیم بسکتبال دیترویت پیستونز در ادامه بازیهای خود از فصل ۲۶-۲۰۲۵ لیگ NBA در خانه از سد گلدن استیت گذشت و به عنوان نخستین کنفرانس شرق، جواز حضور در مرحله پلی آف را به دست آورد.
دو تیم همشهری نیویورک نیکس و بروکلین نتس هم، بامداد امروز شنبه به میزبانی بروکلین به مصاف هم رفتند که برنده این بازی، نیکس با اختلاف تنها یک امتیاز بود.
نتایج دیدارهای بامداد امروز شنبه به شرح زیر است:
نیویورک ۹۳ - بروکلین ۹۲
گلدن استیت ۱۰۱ - دیترویت ۱۱۵
آتلانتا ۹۵ - هیوستون ۱۱۷
بوستون ۱۱۷ - ممفیس ۱۱۲
پورتلند ۱۰۸ - مینه سوتا ۱۰۴
تورونتو ۱۱۵ - دنور ۱۲۱




نظر شما