تحولات منطقه

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تهدیدات آمریکا، اسرائیل و دشمنان را پاسخ کوبنده‌ خواهیم داد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه: ‌هر تهدید و تجاوزی را پاسخ کوبنده‌ می‌دهیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار محمد کرمی در بازدید از یگان‌های نیروهای نزسا مستقر در استان خوزستان با بیان اینکه ما از هیچ قدرتی هراس نداریم و ‌متکی به قدرت الهی هستیم، اظهار داشت: همه نیروهای زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی کامل قرار دارند و آمریکا، اسرائیل و دشمنان کشورمان در صورت هرگونه تهدید و تجاوز پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون و قدردان درایت‌های مقام معظم رهبری هستیم، افزود: از حضور حماسی مردم در حماسه ۲۲ دی و محکومیت اقدامات تروریست‌های مسلح تشکر می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه نیروهای زمینی سپاه مستقر در خوزستان دارای روحیه و اراده قوی هستند، تصریح کرد: نیروهای مسلح در آمادگی کامل قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha