تحولات منطقه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:کادر درمان در خط مقدم «جنگ رمضان» هستند.

وزیر بهداشت: کادر درمان در خط مقدم «جنگ رمضان» هستند 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا ظفرقندی بعدازظهر پنجشنبه در بازدیدی سرزده از بخش‌های مختلف بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین علیه‌السلام تربت حیدریه اظهار کرد: کادر درمان و سلامت، در خط مقدم جنگ رمضان مجروحان جنگی را بی‌وقفه درمان می‌کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرایط کنونی نظام سلامت را مشابه «جنگ» توصیف کرد و گفت: کارکنان سلامت در این شرایط حساس و جنگی، همزمان با رسیدگی به مجروحان جنگی و مقابله با بحران، خدمات درمانی را بدون وقفه به مردم ارائه می‌دهند و این ایستادگی، افتخار نظام سلامت است.

وی گفت: کارکنان نظام سلامت در شرایط حساس و جنگی کنونی، در کنار رسیدگی به مجروحان جنگی، خدمات درمانی مورد نیاز مردم را در همه بخش‌ها بدون وقفه ارائه می‌کنند.

ظفزقندی با تأکید بر روحیه جهادی در مجموعه سلامت افزود: در این وضعیت، همه اعضای تیم ملی سلامت پای کار هستند و حتی نیروهای بازنشسته و پیشکسوت نیز داوطلبانه در میدان خدمت حضور یافته‌اند که این موضوع مایه افتخار است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha