تحولات منطقه

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ایکس نوشت: ‏فلج کردن شبکه راداری، لجستیک و تلفات‌گیری از آمریکا در منطقه ادامه دارد.‏

سردار موسوی : فلج کردن شبکه راداری، لجستیک و تلفات‌گیری از آمریکا ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار سیدمجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ایکس نوشت: ‏فلج کردن شبکه راداری، لجستیک و تلفات‌گیری از آمریکا در منطقه ادامه دارد.‏

وی با بیان اینکه بااشراف اطلاعاتی و ضربات ایران، امریکا چاره‌ای جز دور شدن از مرزهای ایران ندارد.، تصریح کرد: این را لاشه آواکس‌ها، سوخت‌رسان‌ها و سوله‌های تخریب‌شده آمریکایی می‌گوید. بزودی اهداف باارزش دیگری به این فهرست افزوده می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha