تحولات منطقه

ایستگاه های رادار و محل استقرار نیروهای آمریکا در امارات مورد اصابت پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

حمله پهپادی ارتش به ایستگاه رادار و محل استقرار نیروهای آمریکا در امارات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، متن اطلاعیه شماره ۴۸ روابط عمومی ارتش، به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم مردم مقاوم و نستوه ایران اسلامی! پهپادهای هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از شب گذشته تا بامداد امروز، ایستگاه های رادار دشمن، مستقر در امارات که ماموریت کشف و رهگیری موشک ها و پهپادهای رزمی را به عهده داشت، مورد حمله قرار دادند. همچنین در این موج از حملات، پهپادهای انهدامی ارتش، محل استقرار نیروهای ارتش تروریست آمریکا در امارات را هدف قرار دادند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha