تحولات منطقه

یک مقام ایرانی تأکید کرد که عبور هرگونه کشتی از تنگه هرمز مستلزم هماهنگی با تهران است.

یک مقام ایرانی در گفت وگو با الجزیره: هیچ کشتی بدون هماهنگی با ایران از تنگه هرمز عبور نکرده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک مقام مسئول ایرانی در تشریح آخرین وضعیت تردد دریایی در منطقه راهبردی خلیج فارس اعلام کرد: هیچ شناوری بدون توافق با ایران و بازرسی دقیق اسناد و مدارک آن، از تنگه هرمز عبور نکرده است.

وی که به نامش اشاره نشده با تاکید بر اشراف کامل ایران بر این آبراه بین‌المللی و مهم افزود: تاکنون هیچ کشتی حامل محموله برای کشورهای متخاصم از تنگه هرمز عبور نکرده است و در آینده نیز اجازه چنین ترددی داده نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha