در پیام سرلشکر پاسدار علی عبدالهی آمده است: رئیسجمهور متجاوز و جنگ طلب آمریکا پس از تحمل شکست های متوالی در اقدامی عاجزانه، عصبی، خارج از تعادل و احمقانه اقدام به تهدید زیرساختهای کشور و سرمایههای ملی ما نموده است.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا در پیام خود تاکید کرد: ما نیروهای مسلح برای دفاع از حقوق ملت و صیانت از سرمایههای ملی لحظه ای درنگ نخواهیم کرد و هر متجاوزی را سر جایش می نشانیم.
در ادامه پیام سرلشکر عبداللهی آمده است: در صورت تعرض دشمن آمریکایی صهیونیستی همه زیرساختهایی را که ارتش تروریست آمریکا از آن ها استفاده می کند و همچنین زیر ساخت های رژیم صهیونیستی را بدون محدودیت آماج حملات ویرانگر و مستمر قرار خواهیم داد.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا در پیام خود یادآور شد: از ابتدای جنگ تحمیلی هر آنچه گفته ایم اقدام کرده ایم، معنی سادهی این پیام این است که درهای جهنم به روی شما باز خواهد شد.




نظر شما