در مورد صلح هم هر آنچه که تصمیم گرفته شود، بر اساس ساختارهای پیشبینیشده در قانون اساسیمان عمل خواهیم کرد.
۱۷ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۴:۲۲
کد مطلب: ۱۱۴۱۲۰۴
سخنگوی وزارت خارجه: در مورد جنگ و صلح، روشن است که ما همانطور که در زمانی که لازم باشد از کشورمان دفاع میکنیم، با تمام توان تحت امر فرمانده کل قوا و بر اساس سازوکارهایی که در قانون اساسی ما تکلیف آن روشن است عمل میکنیم




نظر شما