مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت: این میزان خسارت مربوط به ۲۱ اسفندماه پارسال تا هفتم فروردین ماه امسال به بخش کشاورزی شهرستان است.
اسماعیل قربانی افزود: یک هزار و ۶۰ میلیارد ریال خسارت به یک هزار و ۳۵۵ هکتار از باغهای انگور، بادام و زردآلو گناباد و بقیه به منابع آبی بخش کاخک شهرستان وارد شد.
وی ادامه داد: پس از وقوع سیلاب، سرمازدگی و تگرگ گروههای کارشناسی تخصصی به نقاط مختلف شهرستان گناباد اعزام شدند و بعد از بازدیدهای میدانی و بررسیهای دقیق، مجموع خسارات وارده جمع بندی و اعلام شد.
مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت: راهکار مطمئن برای جبران بخشی از هزینههای خسارتهای ناشی از حوادث غیر مترقبه و بازگشت به چرخه تولید، انجام بیمه محصولات کشاورزی است.





نظر شما