تحولات منطقه

روزنامه نگار هندی آمریکایی در اظهار نظری جدید گفت: آمریکا و اسرائیل به ایران سلاحی را دادند که هیچوقت نداشت و آن تنگه هرمز است.

فرید زکریا: آمریکا و اسرائیل به ایران سلاحی دادند که هیچوقت نداشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به‌گزارذش قدس آنلاین، فرید زکریا روزنامه نگار هندی آمریکایی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل به ایران سلاحی را دادند که هیچوقت نداشت، گفت: این مسئله باعث شد که مسئله هسته ای حتی در ده شرط هم نباشد.

این روزنامه نگار هندی آمریکایی ادامه داد: حالا کنترل تنگه هرمز جریان های درآمدی جدید بسیار زیادی را برای ایران بدست می آورد و زرادخانه هسته ای هم هست و این یک نتیجه عجیب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha