تحولات منطقه

۱۹ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۷:۳۵
کد مطلب: ۱۱۴۱۶۹۷

در تماس تلفنی عراقچی با همتای پاکستانی موارد نقض آتش‌بس در ایران و لبنان مورد بحث قرار گرفت.

تماس عراقچی با پاکستان درباره نقض آتش بس توسط اسرائیل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان، از نقش سازنده و مسئولانه دولت پاکستان و تلاش‌های مستمر و موثر وی برای پایان دادن به جنگ و تقویت صلح و امنیت در منطقه قدردانی کرد.

در این تماس، طرفین همچنین با اشاره به گفتگوی تلفنی اخیر آقای شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان با رئیس‌جمهور پزشکیان، بر اهمیت تداوم هماهنگی‌ها و پیگیری محورهای مورد توافق در آن گفتگو تأکید کردند.

در این گفتگو همچنین موارد نقض آتش‌بس در ایران و لبنان توسط رژیم صهیونسیتی مورد بحث قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha