تحولات منطقه

معاون‌ اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور تهران بزرگ از روش جدید برای ترخیص خودرو های توقیفی خبر داد.

ترخیص خودروهای توقیفی از این پس در «پلیس + ۱۰» انجام می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرهنگ فیروز کشیر در این باره گفت: رانندگانی که وسایل نقلیه‌شان به دلایل مختلف از جمله انواع تخلف و خلافی بالا توقیف شده است دیگر نیاز نیست به مراکز ستاد ترخیص پلیس مراجعه کنند.

وی افزود: این افراد می‌توانند با حضور در مراکز پلیس به اضافه ۱۰ با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی و مالکیت خودرو نسبت به ترخیص خودرو و امور اداری مرتبط با این موضوع اقدام کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در صورت مهیا نبودن شرایط ترخیص برای وسایل نقلیه مراجعه کنندگان به پلیس به اضافه ۱۰ ، به دلیل انواع شکایت و...، پلیس راهور تهران بزرگ برای رانندگان پیامکی ارسال خواهد کرد که مراحل ترخیص وسیله نقلیه و مراجعه به مراکز ستاد ترخیص اعلام می‌ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha