تحولات منطقه

محسنی اژه ای گفت: آمریکایی‌ها جرأت نزدیک شدن به تنگه هرمز را ندارند؛ آنها دیدند چه بر سر دو ناوشکن به اصطلاح فوق پیشرفته‌شان با نام‌های «مورفی» و «پترسون» آمد.  

رئیس قوه قضائیه : آمریکایی‌ها جرات نزدیک شدن به تنگه هرمز را ندارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در فضای مجازی نوشت: قدرت‌نمایی قوای مسلح ایران اسلامی در تنگه هرمز غرورآفرین است. روز گذشته هم سه کشتی متخلف در این آبراه استراتژیک، اِعمال قانون شدند.

آمریکایی‌ها نیز جرأت نزدیک شدن به تنگه هرمز را ندارند؛ آنها دیدند چه بر سر دو ناوشکن به اصطلاح فوق پیشرفته‌شان با نام‌های «مورفی» و «پترسون» آمد.

ناوگان زنبوری سپاه با قایق‌های تندرو و شهپادها، از غارهای دریایی جزیره فارور، انتظار ناوهای متجاوز آمریکایی را می‌کشند تا با اشباع پدافندی، دمار از روزگار متجاوزین درآورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha