مسعود نجفی، مدیر روابطعمومی سازمان سینمایی، با ارائه گزارشی از وضعیت گیشه سینماها در فروردینماه، اعلام کرد که طی این ماه بیش از ۲۵۰ هزار نفر به سینماهای سراسر کشور مراجعه کردهاند و فروش بلیتها به رقمی حدود ۲۴ میلیارد تومان رسیده است.
به گفته وی، در حال حاضر ۲۲۷ سالن سینما در نقاط مختلف کشور فعالاند و بیشترین سهم مخاطبان در پنج شهر تهران، مشهد، شیراز، قم و اصفهان ثبت شده است. این خوشههای جمعیتی بیشترین میزان مراجعهکنندگان به سینما را به خود اختصاص دادهاند.
نجفی همچنین ابراز امیدواری کرد که با آغاز نمایش فیلمهای کمدی تازهاکران شده «آنتیک» و «تاکسیدرمی»، روند صعودی استقبال از سینماها ادامه پیدا کند و تعداد سالنهای فعال نیز افزایش یابد.




نظر شما