در ادامه چالشهای مالی باشگاه استقلال، برخی از بازیکنان خارجی این تیم با ارسال ایمیلهایی، خواستههای خود را به مدیران باشگاه اعلام کردند.
براین اساس منیر الحدادی و داکنز نازون با ارسال نامههای الکترونیکی، خواستار دریافت مطالبات معوق خود شدهاند. این در حالی است که مسئولان باشگاه اعلام کردهاند نازون حدود ۲۰ روز پیش بخشی از دریافتیهایش را دریافت کرده است.
همچنین موسی جنپو نیز در مکاتبهای جداگانه، درخواست فسخ قرارداد خود با این باشگاه را مطرح کرده است.
گفته میشود سایر بازیکنان خارجی استقلال تاکنون اقدامی مشابه انجام ندادهاند و وضعیت آنها فعلاً بدون تغییر است.




نظر شما