روز گذشته و در نخستین روز از هفته کار و کارگر و در آستانه دهه کرامت، فضای شهرداری بشرویه با حضور خادمیاران رضوی عطرآگین شد. در این دیدار معنوی که با هدف قدردانی از مجاهدتهای شبانهروزی کارگران برگزار شد، مسئول کانون مرکزی خادمیاری رضوی بههمراه جمعی از خادمیاران، با حضور در واحدهای مختلف شهرداری، از نزدیک با تلاشگران این مجموعه دیدار کردند.
خادمیاران آستان قدس رضوی با حضور در واحدهای خدمات شهری، فضای سبز، نقلیه، عمران و بخش اداری، ضمن تبریک هفته کارگر و دهه کرامت، از نقش ارزنده کارگران در آبادانی و پاکیزگی شهر قدردانی نمودند. در این مراسم، اهدا و توزیع نبات و نمک متبرک بارگاه ملکوتی حضرت علیبنموسیالرضا(ع)، لحظاتی سرشار از معنویت و دلدادگی را در محیط کاری شهرداری رقم زد.
کارگران شهرداری بشرویه که همواره بیادعا برای آسایش شهروندان تلاش میکنند، در این روز میزبان سفیران مهر و برکت رضوی بودند. این دیدار صمیمانه یادآور این پیام بود که خدمت صادقانه به خلق، جلوهای عینی از فرهنگ رضوی و سیره ائمه اطهار(ع) در مسیر گرهگشایی از امور مردم است.





نظر شما