چرا اجازه دادند این اتفاق بیفتد؟ یا اگر قرار نبوده. اینقدر جلو برود و این بخشی از یک سناریوی بزرگ است، پس قضیه چیه؟ حواسپرتیهای بزرگ کجایند؟ یا این برای این است که ترامپ امتیاز جلب کند؟ آیا سعی میکردند یک صحنه تقلبی دیگر راه بیندازند تا ترامپ دوباره دل مردمش را به دست بیاورد؟
۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۹
کد مطلب: ۱۱۴۴۴۴۷
ایان ماتا، روزنامهنگار و فعال رسانهای آمریکایی: باور کنید، هیچ مأمور سرویس مخفی بابت این اخراج نمیشود نه. چون احتمالا همه شان اسرائیلی هستند. چرا این صحنهسازی شد؟




نظر شما