به گزارش قدس به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدحسن حسینی، فرماندار مشهد در آیین افتتاح اولین مرکز تحقیق و توسعه شبکه هوشمند برق کشور، گفت: شرکت توزیع نیروی برق مشهد همواره از نیروهای نخبه و متخصص برخوردار بوده و یک مجموعه مدرن و پیشرفته است.
وی با قدردانی از حماسهآفرینیهای مردم شریف در حمایت از انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و نظام افزود: در زمان تهدید آمریکا مبنی بر هدف قراردادن زیرساختهای برق و نیروگاهها، مردم به عنوان جانفدا در اطراف نیروگاهها مستقر شدند و پیام مقاومت کشور را به دشمن آمریکایی - صهیونیستی مخابره کردند.
حسینی با بیان اینکه تکلیف اصلی فرماندار «توسعه شهرستان» است، بیان کرد: بسیار خوشحالیم که صنعت برق شهرستان مشهد، تکالیف خود را به خوبی در امر توسعه دنبال میکند.
فرماندار ویژه مشهد در پایان با تاکید بر اینکه کشور ما یک کشور الهی و خراسان رضوی یک استان اسطورهای است، خاطرنشان کرد: بزرگان این استان بیشمار هستند و ما به داشتن این اسطورهها میبالیم. بر این اساس؛ ما در این خطه تحت سایه عنایات و نعمات حضرت امام رضا علیه السلام قرار داریم و بایستی قدر این موهبت و جایگاه را بدانیم.





نظر شما