تحولات منطقه

وزیر خارجه پاکستان در گفت‌وگو با عباس عراقچی تاکید کرد که دیپلماسی همچنان تنها راه دستیابی به صلح در منطقه است.

گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پاکستان با عراقچی پیرامون مذاکرات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به‌گزارش قدس آنلاین، محمد اسحاق دار، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه پاکستان شب گذشته، یکشنبه‌شب، گفتگوی تلفنی با سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران داشت.

طبق اطلاعیه وزارت خارجه پاکستان، بحث بر اوضاع منطقه‌ای و تلاش‌های دیپلماتیک مداوم پاکستان برای صلح و ثبات در منطقه متمرکز بود.

عراقچی از پاکستان به‌خاطر نقش سازنده و تلاش‌های صادقانه میانجیگرانه بین طرفین قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان بر تعهد مداوم پاکستان برای ارتقای تعامل سازنده تأکید کرد و گفت که گفتگو و دیپلماسی همچنان تنها راه عملی برای حل مسالمت‌آمیز مسائل و دستیابی به صلح و ثبات پایدار در منطقه و فراتر از آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha