تحولات منطقه

سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو بریکس به دهلی‌نو سفر می‌کند.

سفر عراقچی به هند برای شرکت در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو بریکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر امور خارجه در این سفر ضمن شرکت در نشست وزرای خارجه بریکس که در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت، به ریاست هند و با تمرکز بر ثبات منطقه‌ای، همکاری چندجانبه و تاب‌آوری اقتصادی برگزار می‌شود، با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند و سایر وزرا و مقام‌های شرکت کننده در این نشست گفتگو و تبادل نظر خواهد کرد.

این نشست، مقدمه‌ای برای هجدهمین اجلاس سران بریکس است که قرار است در شهریور امسال در دهلی نو به ریاست هند برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha